August 24, 2014

Co zbylo z víkendu

Jedna whiskovka na okenním parapetu v chodbě, špinavý boty, flek na džínách, nádobí ve dřezu, šlápoty na podlaze v kuchyni, vlasy ve vaně, spoustu fotek ve fotoaparátu,škrábanec na boku neznámého původu jedna květina v lahvi od piva, průkazové foto v mojí peněžence, pytel s odpadky stále stojí vedle koše, jedna samotná holka v celým baráku, dva brániky v lednici, pár drobných v peněžence, jedno slovo znějící v hlavě ...
Válím se na gauči s totální kocovinou, s totálním vyčerpáním, potím asi líh, jsem zamotaná v dece.  Nejsem schopná si jít ani udělat kafe, v hlavě se ozývá moje srdce, tělo mě neposlouchá a schnou mi vlasy. Sleduju náhodně zvolený film a snažím se aby tělo přijalo aspoň trochu jídla. A přes to všechno utrpení se koukám oknem ven a slunce vrhá krásný stíny a mně je jako mávnutím kouzelnýho proutku krásně, sladce.

spousta vzpomínek, čistá euforie, čisté zklamání, čistej kýč, čisté rozřešení

a tu uplakanou holku zahnal tenhle víkend do kouta.
Tak teda sbohem, děvče.


1 comment: