October 29, 2012

Pondělí

Pomnichovský severočeský ráno bylo docela katastrofální, zima a sýrový rohlíky k snídani. Návrat do školní lavice a hlavně do školní tělocvičny a taky zapomenutý boty. Po škole zařizování ve městě.
Jak já nesnáším zařizování, úřady lidi s nákupníma taškama co se tváří důležitě a já se tak taky tvářim.

V pátek máme stužkovák, stužkovanou, stužkovací večírek a po mým pokoji na internátu se teď na zemi třpytí stovky třpytek. Šiju si kostým, sice jsem mohla zvednout telefon a zavolat do půjčovny, ale mám tvořivou náladu a taky v ruce nůžky, ne teď samozřejmě. Moje spolubydlící si momentálně telefonuje se svojí rodičkou aby jí v pátek udělala na uvítanou rybičkovou pomazánku a mě se sbíhají sliny.
Tak já upaluju na večeři. Bodlo by mi jedna lahev vína. Možná dvě


No comments:

Post a Comment